Retourneren & klachten
Retourneren
Voor bestellingen welke geplaatst zijn via de webwinkel van Hippkado geldt een maximale zichttermijn van 14 dagen na ontvangst. Het zichttermijn is niet van toepassing op geleverde maatwerk producten. Na het verstrijken van het zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
Mocht van het zichttermijn gebruik gemaakt worden, kan de bestelling uitsluitend geretourneerd worden indien deze:
1. Eerst per e-mail aangemeld is bij info@hippkado.nl met vermelding van je volledige naam, adresgegevens, ordernummer en het desbetreffende rekeningnummer waar het bedrag op teruggestort dient te worden.
2. Conform onze retourinstructies verzonden wordt.
3. Compleet & onbeschadigd is en in de originele verpakking zit.
4. Binnen de zichttermijn van 14 dagen wordt teruggestuurd.
Retourzendingen die niet voldoen aan 1 van de bovenstaande condities, worden niet in behandeling genomen. Je kan de bestelling weer afleveren bij het postkantoor in jouw regio. De verzend- en afhaalkosten zijn voor rekening van de klant. Indien je retourzending ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd wordt ontvangen door Hippkado, dan zullen deze kosten in mindering worden gebracht op het aankoopbedrag. Plaats de producten terug in de doos en sluit deze goed. Zorg dat er geen lege ruimtes aanwezig zijn, door deze evt. op te vullen met kranten of papier.
Na goedkeuring en ontvangst van de retourzending restitueren wij het aankoopbedrag op je rekening, in ieder geval binnen 14 dagen.
Klachten
Ben jij niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kun je een mail sturen naar info@hippkado.nl. Wij verzoeken je om de klacht per e-mail aan ons kenbaar te maken. Vermeld in uw mail het ordernummer en telefoonnummer. Wij zullen, in overleg, kijken hoe en of we deze klacht kunnen oplossen.
De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor je eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.